شناسهٔ خبر: 12981 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بیداری برای سه روز» با بازی پرستویی اکران می‌شود

«بیداری برای سه روز» مسعود امینی تیرانی با بازی پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی نیز در این قسمت در چهاردهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین اکران می شود

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ چهاردهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین با نمایش ۴۵ فیلم در بخش مسابقه و ۱۷ فیلم در بخش خارج از مسابقه فعالیت خود را از یازدهم اسفندماه آغاز می‌کند.

در این دوره از جشنواره در کنار فیلم‌های‌کوتاه، بخشی هم به فیلم‌های بلند اختصاص یافته است. پیش از این نام دو فیلم «خاطراتی برای تمام فصول» ساخته مصطفی رزاق کریمی و فیلم سینمایی «سرانگشتان فرشته» به کارگردانی محسن آقالار برای نمایش در این بخش اعلام شده بود و «بیداری برای سه روز» مسعود امینی تیرانی با بازی پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی نیز در این قسمت به نمایش درخواهد آمد.

هیئت انتخاب این جشنواره شامل ابوالفضل سروش مهر، عطا مجابی و امیر ملاحسن این روز‌ها سرگرم بازبینی آثار ارائه شده به جشنواره هستند و کار آنان تا هفتم اسفند ماه به پایان می‌رسد و از میان ۷۱ فیلم ارائه شده، ۴۰ تا ۴۵ اثر انتخاب شده و به هیئت داوران ارائه می‌شود. هیئت داوران این دوره از جشنواره را نیما عباس‌پور، مصطفی آل احمد و مسعود امینی تشکیل می‌دهند.

تمامی فیلم‌های ارائه شده در جشنواره که محصول دو سال تولید فیلم‌های کوتاه و مستند استان قزوین است. نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۴ هر روز آغاز می‌شود تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، البرز (الوند)، محمدیه و آوج آثار خود را به جشنواره ارائه کرده‌اند.

مراسم پایان کار این جشنواره شانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

نظر شما